~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Cina - 12 maj 2011 16:19

Idag skulle jag vart på KBT men min mage tillåter inte

att jag går ut genom dörren.

Så jag fick säga återbud.

Vart nog alldeles för mycket denna vecka.

Men nästa vecka ser ju likadan ut.

Tror inte jag skall gå mindfulness.

Jag tror jag reagerar för hårt på det.

Mår igentligen SKIT


*************************************************
Fick för mig att baka en kaka nu på em

som heter Kalle Anka kaka.

KLICKBILDER

 

Så här vart den.

Smörkräm emellan.

Gick lite sönder när jag skulle lägga på överdelen.

Men det gör iget den skall ju ätas upp.

Den har nu lagts i frysen tills det kommer någon som är fikasugen.


Tänk det finns fyra stolar ute på altanen

fast nog sjutton skall man tränga ihop sig i en.

 

Typiskt Elvis och Cromiz.


**************************************************



Har fått denna fina VÄNGÅVA av TORPARMOR

 

Tusen tack snälla du!!!!!


**************************************************


Vaknade av åska imorse vid 5 snåret.

Usch vad den mullra på, ingen höjdare med åska.

Jag är ju så himla åskrädd.

Regna gjorde det oxå fram till 9 sedan har vi ej fått något.

Solen framme hela eftermidagen.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards