~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Cina - 17 maj 2011 18:02

Ja jag undrar just vart denna dag tog vägen.

Gick upp vid 8-tiden men kände mig frusen o illa till mods.

Åt lite frukost vid halv 10.

När klockan var 12 var jag tvungen att lägga mig en stund.

Skulle inte sova bara vila lite.

Men jag vaknade halv 3 och svetten rann om mig.

Ont i halsen har jag.

Allts ingen bra dag.

*****************************************

Imorgon ska vi ju storhandla men jag får nog

skicka iväg Håkan själv.

Känns ju lite konstigt att inte få lön imorgon.

När jag hade sjukersättning fick jag ju den 18

nu får jag inget förrän den 27 det blir ett långt

glapp emellan.


Sanna och Sari kom förbi och drack en kopp kaffe

på eftermiddagen så nu finns det inte en

enda bulle kvar.

Måsta ta mig i kragen och baka bullar.

Har inget vettigt att skriva om.

Tror att jag hoppar i sängen men innan

ska jag dricka honungsvatten det lindrar halsont.


Regnat mest hela dagen och skitkallt.


Önskar alla en fortsatt fin tisdag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards