~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Morsdags buffé

Av Cina - 29 maj 2011 18:26

Idag har vi vart på Vallby och Gaggeskagården och ätit Morsdagsbuffé.

Vi vart bjudna dit av Patrik och Sari och Sanna naturligtvis .

Och vi bugar och tackar för det.

Det var gott åt lite sallad och lite mos och rödspätta och en liten bit tårta.

Allt var jätte gott.

Men det var bara att gå på toa efter att jag ätit TYVÄRR!

Och när vi kom hem så kom det ur båda ändarna "SUCK"

Men skit det samma jag visar lite bilder.

KLICKBARA.

   

Inne på området Vallbys musseum



Informationstavla om området.


   

Lite blommor som stog i sina urnor.


 

Jämtgetter.


 

Folkets Park med ute scen och som fortfarande är aktiv på sommaren.


     

Vita syrener och en liten kolonistuga och så vart det lite blåa vilda blommor.



         

Stängslet utanför ingången ser ut så här gjort av tyg och garn remsor.


Nu önskar jag er alla en fin kommande vecka.  

 
 
Ruth

Ruth

29 maj 2011 18:57

Kära vännen, fick du inte njuta av maten som Patrik och Sari bjöd på, så ledsamt. Inte kan du gå och ha diare och kräkas när du äter något, något måste kunna göras. Många fina bilder fick du med dig i kameran, vilket mysigt ställe. Staketet var ovanligt smyckat, men ärligt så vet jag inte om jag tycker det var så fint, men riktigt originellt, kanske förstår jag mig inte på konstverk :)
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 maj 2011 23:42

Roligt att komma ut lite o se nåt annat än hemmet. Ledsamt att maten tog fel väg efter kan ingen hjälp ges dig mot detta. Det måste vara så tröttsamt att ha det så. Det verkar vara ett jätte fint ställe ni var på.
Önskar dig en bra dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

30 maj 2011 06:54

Mysig och fin dag du haft med dina nära och kära, synd att du inte får behålla maten
Så många fina kort du tagit så roligt att se
Ha en bra vecka min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

30 maj 2011 08:33

Hoppas du haft en fin dag... trots att din mage ställer till problem för dig,(tro mig jag vet hur det är, till slut drar man sig för att äta ute.)
Fina bilder du visar.Ha en fin måndag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 maj 2011 11:02

en härlig dag trots din krånglande mage, tråkigt att den ska ställa till det för dig vännen
jättefina bilder
en fin måndag och vecka till dig - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

30 maj 2011 13:04

Så trist att inte få njuta av den goda maten ordentligt ! Härliga bilder,kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 maj 2011 13:53

Din mage är då verkligen inte vad den ska vara,du får nog be om en ordentlig utredning så du får reda på vad som är fel för detta låter inte bra.
Fina foton du visar,alltid roligt att titta på.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 maj 2011 19:10

Vilka mysiga bilder du visar,coolt det där på stängslet :) Tråkigt att du ej fick behålla det du åt :( Men låter som en härlig liten "utflykt" iaf :) Snäll son,sonhustru och barnbarn du har :) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
agge

agge

30 maj 2011 22:45

Vilken trevlig mors dag du haft. Synd att du fortfarande har problem med magen...inte kul

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards