~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Cina - 31 maj 2011 12:49

Ja jag mår precis lika som tidigare men jag var tvungen att

baka kakor idag.

Det vart bregottkakaor

KLICKBILDER

 


Sedan hittade jag ett recept på choklad/kola kakor.

 

Men nääää dom var inte alls goda.


Skall baka bullar en dag.

Ni tror att vi äter bullar jämt här.

Menn nu bakar jag till Håkans syster så dom kan

ha lite fikabröd ute i stugan.

Brukar ju komma en massa folk o inte fasen har dom fikabröd

med sig heller.

Då är det gott att ha lite i frysen o ta fram.


Visar lite andra foton oxå.


 

Mitt mini syrenträd.


 

Stort kastanjeträd ute på allmännigen.


 

En av färgerna jag har på mina azaleor.


Sist men inte minst.

 

Håkan och Sanna på morsdag.

Hon drack upp Håkans kaffe narurligtvis.


Idag skall vi hämta henne på dagis kl 16:00

Och köra hem henne.

Sari jobbar kväll idag.


  Soligt och varmt idag.

Alltså helt fel dag att baka.....


Ha en fortsatt fin dag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards