~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Cina - 11 juni 2011 18:24

På förmiddagen ringde Patrik och frågade om vi

ville åka med till Eskilstuna och till Slagsta och köpa glass.

Är ju en väldigt omtalad glass och Håkan o jag har vart dit flera ggr.

Dom gör ju sin mjukglass själva och det finns nog 40 olika glassar

med tillbehör.

KLICKBILDER

 

Här ser ni några.


 

Håkans jordgubbs snäcka.


 

Patrik med en kinapuffs snäcka.


 

Sannas var en barnglass.


Ja jag åt ingen glass gillar ju inte glass så där vidare.

Tog en liten smakbit av Håkan.


Efter det så åkte vi hem till husvagnen igen o Sanna

fick bada det var 24 garder i vattnet.

Efter badet var det skönt med en badrock

och så krypa upp i mamma Saris famn o prata i mobilen.

 


Eter en stund så åkte Håkan o jag hem för det drog ihop sig

till mörka moln på himlen.

Åskade i 15 min efter att vi kom hem.

Men inte en droppe regn kom det.


Mådde så illa när jag kom hem så jag var tvungen att kräkas.

Orkar inte äta något när det är så här varmt.

Drack ett glas fil och en liten macka imorse.

Kebaben igår måddejag oxå illa av så den kom upp oxå.

Jaja huvudsaken är att man dricker i denna hetta.


Önskar alla en fin Pingsaftonskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards