~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Tråååååk dag.

Av Cina - 19 juni 2011 16:41

Usch idag är det verkligen en riktigt tråkig dag regn, regn och åter regn.

Vart tog sommaren vägen tro.

Inte finns den då här hos mig.

Tur att man ska åka utomlands så man får lite sol och bad.

Idag har vi ätit lite hemma gjord thai/kina mat.

KLICKBILDER

 

Vart inte alls så tokigt.


************************************

Sedan måste jag få visa er en sak.

Min väninna Karin spelar ju teater i Munktorpsteatern.

HÄR finns lite historik om just Munktorpsteatern.

I år är hon producent, men skall ha en liten roll.

Och dom sätter i år upp MAY FAIR LADY.

Här kommer 2 bilder som var i tidningen en dag.

   

Det är Karin till vänster på bilderna.

Enormt vackra kläder och hattar har dom.

Alla ni som bor runt Köping eller i Köping tycker jag skall gå och titta på denna uppsättning 14/10 - 22/11.

Ja givetvis alla andra oxå om ni har möjligheter.


Nu änskar jag alla en fin kommande vecka  

 
 
Astrid

Astrid

19 juni 2011 17:57

Kinamat burkar ju vara gott .
Här blev det laxöring som vi fått av min svåger
Teater är kul och jag skulle gärna vara med i en grupp
Har har vi haft sol/mulet en månad nu så det skulle behöva komma regn

http://astridlarsson.wordpress.com

 
lillis

lillis

19 juni 2011 18:16

Tack för pratstunden alltid lika kul. I dag har det verkligen varit en regning och tråkig dag.
vad god thai maten ser ut. Vad kul med teater, fina kläder har dom
Fint du fått på bloggen
Ha en skön kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 juni 2011 19:02

regnat här hela dagen också,men nu verkar det faktiskt som det håller på att ljusna lite.

Teater är alltid roligt att titta på,men musikaler är jag inte så intresserad av.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 juni 2011 19:18

Va fint du gjort i bakgrunden! Nu är det sommrigt tycker jag(kan behövas mellan skurarna).
Jag har fixat det som du ringde om.
Det såg gott ut med kinamaten.Här blev det fetafylld färsbiff.
Tack för reklamen.Ha nu en bra vecka,jag börjar jobba i morgon kl.0700/kram

 
Malin

Malin

20 juni 2011 09:50

Åhh så fint och ljust du fått här inne! Din header är jätte vacker! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards