~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Cina - 7 augusti 2011 14:30

Ja idag har verkligen änglarna vattnat och gör än.

Men det behövs i skog o mark just nu.

Skönt med ett avbräck med värme.

Synd om dom som har semester bara.


Är inte så trött idag.

Har tid hon min Dr den 15/8 nu har hon semester.

Så jag får vänta tills dess.

Hon och jag har mycket att gå igenom nu när jag

är utskriven från AF o IRIS.

Fick den 1 augusti sjukskriva mig  och börja om på ruta ett.

Så jag måste ha ett läkarintyg när jag kommer till henne.

*Puh* inte bara ett o tänka på.

Man blir väl utan någon ersättning denna månad kan jag tro.

Inte undra på att man är trött hjärnan går ju på högvarv.

Många funderingar har man ju fast man inte tänker på dom hela tiden.


Men åka på semester det ska jag.

Inte långt kvar nu.

 


Pengarna är oxå växlade o klara.

KLICKBILD

 

Många pengar är det......=))

Nu längtar man ju.

Ska bli så skönt att få bada o njuta av

just havet o atmosfären.

Bara ta dagen som den kommer.



Idag blir det fläskkarré och potatis croketter

och bea sås få se hur det smakar då.

Är ju inte så speciellt sugen på mat över huvudtaget.

Men lite äter jag iallafall.


Önskar alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards