~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Cina - 8 september 2011 08:40

Ja även idag så sitter rivjärnet i halsen.

Hostan är för jäklig.

Träningsvärk i magen musklerna som ja inte trodde jag hade...=))

Rösten är borta väser som en ilsken boaorm.

Hoppas det går över lika fort som det kom.


Igår var vi på resande fot hela em o kvällen.


Jag hade lagat mat till Christoffer (brosans son).

Och så var det mammas födelsedag igår.

Så vi började med att åka till Köping o kyrkogården med en bukett rosor.

Sedan hem till bror för att lämna maten för Christoffer jobbade.

Satt där och gagga lite om Turkiet m.m

Håkan fick en kopp kaffe jag hoppade över det.

Sedan hem till Johan o sa grattis för han fyllde den 3 sep.

Lämnade ett par skor som jag köpte till Maja i turkiet.

Men som jag vet är lite för stora men hon växer väl i dom.

Sedan styrde vi kosan hem mot Västerås men stannade till i Kolbäck hos våra vänner och tog en fika och det vart en lång stund.

Var hemma runt 21:00 så jag missade Bonde söker fru som började igår.

Men det är ju inte hela världen går väl i repris.


Innan vi åkte igår så ringde dom från FK och kan ni tänka er jag har fått en ny handläggare så det hjälpt att klaga till chefen på FK

Så nu har jag fått beviljat min sjukskrivning och fick

ha sjukskrivingen kvar under min utlandsresa.

Nu blir det ett möte för mig med ,FK ,min Chef och min handläggare

på medarbetarcenter och det kommer gå hur bra som helst.



Här är lite nya foton på Maja   tagna igår.

8, 5 månader är hon nu.

KLICKBILDER

     


Önskar alla en fortsatt fin dag i regnet o fukten  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards