~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Cina - 11 september 2011 20:17

Idag bjöd jag på kaffe och tårta till min bror m familj och Patrik med familj.

Johan med familj kunde inte komma.

Karin min vän från Köping kom o överraskade mig ordentligt.

Vi satt och fikade så ringde det på dörren o in kommer Karin

och då hade jag pratat med henne tidigare men inte sa hon något då.

Roligt med överraskningar.

TACK ALLA NI SOM KOM.

VI HAR HAFT EN TREVLIG DAG.

Ja vi firade min fördelsedag idag istället för imorgon.

Tårtan vart bra.

KLICKBILDER

 

Var tvungen att dela överdelen för annars hade den gått sönder.

Det var hallon och egna skörden av björnbär i denna tårta.


Fina blommor fick jag oxå.


 

Fick av bror med familj TACK!


 

Fick av Karin TACK!


 

Fick av Patrik med familj TACK!


 

Fick av Sanna TACK!


Sanna hade vart ut och ridit idag.

 

En lycklig tjej kan jag se.

Fotot taget av Mamma Sari.


Imorgon håller jag tummarna för en vän

som ska genomgå en stor operation i Uppsala.

Och som dessutom har en mycket sjuk man hemma.

TÄNKER PÅ DIG!


Nu önskar jag alla en fortsatt fin söndagkväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards