~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Oj vilken morgon det vart.

Av Cina - 13 september 2011 18:29

Min vän K har blev opererad igår och låg i Uppsala men har kommit hit

till sjukhuset idag på em.

Det vart en stor op med mycket slangar o grejer.

Och till saken hör att hon har en mycket sjuk man hemma.

Så jag har tittat till han o gett han mat sedan onsdag förra veckan.

Och imorse vart han dålig så jag fick ringa efter en ambulans

och fick fixa så det var någon som tog hand om deras två hundar.

Jag kan inte ta hand om dom då mina katter skulle riva ögonen ur dom.

Ja trodde att han fått en hjärtinfarkt men det var inte det.

Utan av den sjukdom han har så trycker det på upp mot hjärta

och axeln.

Men han fick iallafall följa med in till sjukhuset.

Fast han var snart hemma igen.

Han hade fått värktabletter och så får han vänta på

besked från en annan klinik.

Imorgon får K åka hem eller hon har nog tjatat sig till att få åka hem.

Men jag förstår henne hon får ingen ro på sjukhuset.

Hon måste ta det väldigt försiktigt.

Ja nog om detta.


Imorgon 8:30 skall jag vara på ögonkliniken o göra

ögonbottenspegling.

Men det brukar gå så bra så.


Fytusan vilket blåsväder vi har detta är inte skönt på något vis.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin kväll.  

 
 
Spanaren

Spanaren

13 september 2011 19:15

Grattis i efterskott vännen :-)
Så skönt att dina vänner har dig så att du kan fixa och dona så att dom får må så gott det går ;.)
Hoppas att dom får hjälp med att rasta hundarna nu när din vän har surrat sig hem?
Trevlig kväll/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 september 2011 19:24

Vad skönt att dom har dig hur hade Å annars klarat sig hemma själv,hoppas att det går bra för K när hon kommer hem.
Ja du fy sjutton vad det blåst i dag.
Hoppas att det går bra för dig i morgon när du ska till ögon
Ha en bra och skön kväll min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

13 september 2011 22:17

Vilken tur att du finns o.kan ge en hjälpande hand.Otroligt att båda har råkat ut för så allvarliga sjukdomar,samtidigt.
Ja jäklar vad det blåser i"träna" idag,håhåjaja...
Lycka till i morgon/kram

 
Ruth

Ruth

13 september 2011 22:52

Vilket öde för dessa 2 du sköter om, så svårt när dom båda inte är friska. Du är en ängel som hjälper dom när nöden kallar, du är en hjärtevän för många i din omgivning.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

14 september 2011 05:37

Tur att du finns för dina vänner. Tufft att inte får vara frisk båda två ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

14 september 2011 11:44

Skönt för dom att veta att dom har en vän ( En ängel ) som kan ställa upp när det behövs, lite tråkigt att bägge två är så sjuka samtidigt men inget man själv bestämmer över.Ha en god dag i dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
agge

agge

14 september 2011 14:17

Men vad jobbigt att båda är sjuka samtidigt. Det ät nu som vännerna prövas. Vilken tur att de har en riktig vän i dig.Det vet de nu.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards