~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Cina - 21 september 2011 17:59

Ja som jag skrev igår så fick jag ju kallese till ett

möte med FK, medarbetarcenter och min chef idag.

Och jag säger bara min chef han är värd allt GULD I VÄRLDEN.

Han är bara BÄST.

Jag hade ju bett om att få en ny handläggare på FK

och det har jag nu fått och hon verkar väldigt bra.

Nu är det lite saker som måste fixas innan den 27/1-2012.

Ja nu läser rätt de är så det är.

FK jobbar på ett mycket konstigt sätt men jag

har fått förklart för mig idag.

Men kan inte skriva ner allt här.

I slut ändan så tror jag att detta kommer att går min väg

för en gångs skull.

Men jag ska inte ropa hej ännu.

Det är ett tag kvar o jag måste sätta fart på vissa.

Ja ja nog om detta.


Idag har det regnat hela fm o en bit in på em men nu har solen

precis gått ner.

Det är så plaskvått ute så det skippar i skorna.

Ja som ni förstår så går jag ännu i sommarskor

utan strumpor.

Jag vägrar sätta på mig strumpor men det vet ni

som känner mig redan.

Inga strumpor i stövlarna på vintern heller.

Näääää nääää ja tror inte jag äger några strumpor heller.


Nu har vi precis ätis hemlagat potatismos och inlagd strömming.

Jodå det smakade väl så där jag åt lite iallafall.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards