~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Cina - 22 september 2011 17:58

Usch idag har jag en stådan där down dag.

Orkar inget och sovit har jag oxå gjort.

Även om jag inte ska tänka på FK så finns

det i det undermedvetna.

O tankarna far iväg o man undrar vad som ska hönda.

Ska försöka att släppa det men inte så lätt.

Även om allt kändes positivt igår så vet man ju inte

vad den högre instansen på FK säger.

Men det får man väl reda på 2012 då.

Vet inte om jag orkar må så här sååååå länge.

Fast det är väl bara att bita ihop o se glad ut kan jag tro.


Snart kanske det blir en ny dator här.

Denna gör mig lite smått galen.

Och jag är i valet o kvalet om det ska bli

en HP eller en MAC.

Är det någon som har en MAC o kan säga

vad som är fördelar med en sådan.

Vore tacksam om du/ni kunde berätta.


Sol, regn och blåst idag inget skönt väder precis.


Var någon som frågade om jag hade strumpor på mig på vintern.

SVARET ÄR NEJ går barfota i stövlarna oxå.

Ja kan verkligen inte ha strumpor *ogillar* det.



Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards