~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Funderar......

Av Cina - 24 september 2011 17:26

Ja jag går fortfarande och funderar om jag ska slå

till på den där datorn.

Men det är väl kanske inget att fundera på.

Utan bara att slå till.

Jobbigt när man är lite i valet o kvalet så där.

Men alla jag talat med säger bara "slå till"

Så jag gör nog det på måndag när jag får "lön".


Vad har hänt här idag då.

Ja inte ett dugg har vart så lat idag.

Lagat lite mat o gjort äppelpaj.

Diskat eller det har ju maskinen gjort.


Har vart ett kanonfint väder med en värmande sol idag.

Men nu börjar det bli kallt.


Har inte så mycket mer att skriva om.

Vart några rader iallafall.


Önskar er alla en fortsatt fin lördag  

 
 
lillis

lillis

24 september 2011 17:59

Det är väl inget att fundera på det är bara att slå till annars kommer du att ångra dig
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 september 2011 18:19

sådan är jag också, vet aldrig om jag ska eller inte när det gäller inköp, måste alltid känna mig för liksom
äppelpaj blev det här också idag :)
bamsekramar och en fin lördagkväll

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

24 september 2011 18:49

Äppelpaj även här. Vet det är svårt att bestämma sig,men du vet väl vad du behöver eller? En fin kväll önskar jag dig.

http://annemon.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

24 september 2011 21:12

Jag behöver också köpa ny dator, den här tar evigheter och ibland bara rullar runt. Men jag vet inget om datorer får nog börja att titta runt lite.
Du har samma intresse som mig med att göra äpplemos m.m
Du skriver att du är lat ibland det tycker inte jag. jag tycker att det händer något hela tiden.
Ta väl hand om dig och en go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 september 2011 22:21

Slå till!!!Du använder ju datorn väldigt mycke o.kan göra lite saker så du behöver säkert en bra dator.
Här har varit en strålande dag.Johnny har varit här idag så vi har varit ute ´två svängar.Han är så hostig o.lite snuvig.
Gott med äppelpaj,ska göra en i morgon/kram

 
Spanaren

Spanaren

25 september 2011 09:20

Du ska bara göra det som känns rätt för dig själv angående datorn ;.) Lyssnar du för mycket på andra ... kan det bli fel ;.)
Ha en riktigt skön söndag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 september 2011 09:29

Klart du skall köpa denna fina dator !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

25 september 2011 11:29

Här kommer ett till "slå till" på den fina datorn :) ...Hoppas helgen varit till belåtenhet och att ni får en bra start på den kommande veckan!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ahhe

ahhe

25 september 2011 16:11

Lyssna till ditt hjärta i frågan om datorn. Det är rådet jag ger dig.

Vad gott med äppelpaj o vaniljsås..det är nog bland det godaste jag vet.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards