~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Gått ner 4 storlekar på byxor.......

Av Cina - 28 september 2011 15:25

Ja ni läser rätt.

Igår så var jag och köpte mig ett par jeans för dom jag hade tappade jag.

Och så köpte jag två storlekar mindre och jag orkade inte prova i affären.

När jag kom hem så provade jag o dom var alldeles för STORA.

Så idag på fm åkte vi så jag fick byta dom och jag fick ta ytterligare

två storlekar mindre.

Var tvungen att fråga i butiken om de var stora i storleken.

Men fick till svar att de var normala.

Ja jag har gått ner 16 kg sedan maj.

Jag har inte banta ej heller ätit något LCHF eller annat.

Är ju så att jag inte mått så vidare bra och av det så har jag

tappat i vikt.

Magen har ju inte vart bra heller.

Och matlusten har det vart si o så med oxå.

Men nu har jag ett par jeans så jag slipper åka

till Kopparbergsmarken på lördag utan byxor :))


Var även över till Patrik och Sari idag o kollade

hur långt dom kommit.

Ja de e ju i det närmaste klara.

Lite skit som ska kastas o så men det blir

det ju alltid.

Så imorgon kl 10:00 så vill dom andra flytta in

så då måste det vara klart.

Hoppas att dom hinner tills dess nu.

Jag har lite träningsvärk i kroppen efter igår.

Men det är väl smällar man får ta.

Vi gjorde det vi orkade sedan fick det vara.


Håller på att koka kalops till min käre make.

Jag gillar ju inte det men det gör han.

Så jag får nog äta lite lever som jag har kvar sedan

jag gjorde sist........ja det har ju stått i frysen förståss.....=))


Önskar alla en fortsatt fin onsdag em/kväll  


 
 
Corina

Corina

28 september 2011 15:52

Är väl alltid trevligt att tappa vikt men när man gör det på grund av att man inte mår bra är det ju si och så......har inte tappat så mycket, ser fortfarande ut som en mindre flodhäst :) Det går sakta och träningen har liksom avstannat ett tag....orkar inte med detta just nu men vikten står stilla i alla fall...kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 september 2011 16:58

Oj vad mycket du måste gått ner i vikt, men det kan väl vara kul.Så bra att du slipper gå uten byxor i helgen
Vad skönt att dom är klara med flytten nu.
Ha en bra kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 september 2011 20:47

Önskar jag också kunde köpa en storlek mindre byxor. Jag vet inte om du känner dig nöjd men ett grattis till dig ändå. Lever nä men kalops e ju smarrigt med färska kokta rödbetor.
Ha det bra/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena S

Lena S

29 september 2011 09:45

Oj det var mycket. Hoppas magen mår bättre nu...
Har doktorn kommit på vad som är fel?

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

29 september 2011 10:23

Trivs du med din nya vikt eller ...

Kanske annars att det är dags att se över hela situationen så att du får i dig maten ;.)

Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ahhe

ahhe

29 september 2011 12:38

Oj, vad mycket du har gått ner. Vad skönt om allt annat är som det ska. Trivs du med vikten själv också?
Vad...tycker du inte om kalopps Mmmmmsom är så gott. Lever är godis det också.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

29 september 2011 12:53

Att gå ner i vikt är väl okej om man själv har valt det, många kilo du pratar om, hoppas att allt är okej i kroppen bara, trivs du i din nya vikt, inte roligt om man blir för mager då blir det hårt att sitta på baken.Roligt med nya jeans, Kalops jättegott lever nä...
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

29 september 2011 14:02

Hejsan!
Det viktigaste är hur du mår och jag hoppas allt känns bättre. En del går ner när dom mår dåligt jag går upp vilket inte är så kul men jag äter mer då. Kul att du bestämt dig för att köpa en ny dator. Jag skulle gärna till Kopparberg men det blir så jobbigt att gå så jag tar det lugnt.
Du får berätta hur det va.
Må nu riktigt bra i helgen och tänk på dig själv.
Kram
Love.

 
ansepanse

ansepanse

29 september 2011 17:15

uj 16 kg det är mycket det, hur mår du nu då? är du lite bättre eller fortsätter kilona att rasa? det låter inte bra
så Peter och Sari ska flytta, vart ska de ta vägen, hoppas att de kommer att bo i närheten av dig eftersom lilla Sanna tycker om att komma och fika hos dig
Sv: tack vännen, det värmer :)
bamsekramar och ha det gott

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

29 september 2011 19:18

4 nummer mindre på byxorna..det är INTE LITE det!!!!
Hoppas att du nu stannar i vikt...så du inte försvinnner helt!!
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards