~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Sanna har fått sin MAJKEN......

Av Cina - 29 september 2011 18:01

Ja idag har Sanna äntligen fått sin efterlängtade MAJKEN.

Ja lovade henne en hamster i våras.

Hon skulle få den när dom flyttat o så

skulle det vara en födelsedagspresent när hon fyller i nov.

Men nu hade hon ju flyttat så då tycket hon att det var dags nu.

Så idag fick hon den äntligen.

En lite söt rackare vart det.

KLICKBILDER

   

Och som sagt den fick namnet MAJKEN.

Så nu är hon glad och riktigt nöjd.


Sedan kom mina kläder jag skickade efter här om dagen.

Och jag är såååå nöjd med dom oxå.

Nu fattas bara en vinterjacka men hittar jag

ingen så får jag ha den jag har.

Så här ser mina jeans ut iallafall.

Kan väl bjuda på en bild på bakdelen.

Så nu har ni sett min ända oxå....hahahahaaaaa


Ett kanon fint väder har vi haft idag.

Rena rama sommar värmen.

Som  vi nu hoppas håller i sig över helgen.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tordagskväll     

 
 
Margit

Margit

29 september 2011 19:15

Det var en liten söt och gullig Majken!!! Det man lovar..måste man hålla..och nu har du hålli det du lovat!!
Snygga jeans på en smärt bak... Duktig du varit!!!
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

29 september 2011 19:25

Kan tänka mig att Sanna är glad och lycklig för sin lilla Majken,den var ju söt den lilla hamstern
Vilken pingla som visar baken och dom snygga Jeansen
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 september 2011 19:40

Hoppas nu att hon får mycket roligt med sitt lilla husdjur. Jasså du har blivit modell men du får vända rätsidan till. Jeansen satt ju riktigt snyggt över ändalykten.
Ha det gott/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Maggan

Maggan

29 september 2011 20:45

Majken! Vilket gulligt namn på en hamster. Vilken lycka för Sanna. Vad hon ska pyssla med den.
Snygga jeans du och snygg häck!!!
Ha det gott min vän! Kram!

http://bloggplatsen

 
Ingen bild

Karin

29 september 2011 21:06

Ja jag är ju inte nån fan av smågnagare...allt är råttor för mej.(låg en död i källaren i söndags.riktigt bamsig)Tur att smaken är som baken...appropå bak:du har ju ingenting kvar ,jeansen satt ju skitsnyggt!
Kanonväder idag-så skönt/kram

 
annemon

annemon

29 september 2011 21:27

Roligt för hennne och visst måste man hålla det man lovat men dessa smågnagare är inte mitt favoritdjur,Jeansen satt ju perfekt.
Ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

29 september 2011 23:34

Åhh vilken söt liten Majken :) Hehe kul för Sanna!
Wow kanon snygga jeans,och dom sitter ju toppen,verkligen skit snyggt :) ..
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

30 september 2011 10:19

Nu är väl Sanna nöjd, hamster hade vi också när barna var små. Nu får ni ha en trevlig helg

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

30 september 2011 10:38

Hamstrar är söta vi hade en när barna var små. mjuka goa inte alls som råttor. skogsmössen är fina tycker jag.
Trodde det var min bak du fotat alltid rolig med snygga byxor Jag fick tag i ett på provad 40 42 men nej då sa expediten du skall ha stl 20
Passade precis
Ha en trevlig helg vännen kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ahhe

ahhe

30 september 2011 11:27

Vad glad Sanna måste ha blivit för sin nya kompis. Vad fin färg hon har.
Snyggt satt dina jeans. Vad roligt.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 september 2011 12:57

Så glad Sanna måste vara för sin lilla kompis, alla barns dröm är ett gosedjur. 16 kg, var inte lite som du har gått ner i vikt, men så krångligt du har haft det med din mage så tar det på kroppen. Så fint dina jeans sitter, helt perfekt ! Inget ont utan att det har något gott med sig.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 september 2011 14:07

Det är aldrig fel med ett husdjur,sött namn på den lilla hamstern.

Önskar dej en riktigt bra helg!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

1 oktober 2011 11:42

nu är hon väl supernöjd lilla Sanna, den är ju så söt den lilla hamstern
får vi inte se dig framifrån också
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards