~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Mina fula stövlar......

Av Cina - 6 oktober 2011 15:01

Ja som jag skrev igår så var jag o köpte mig Ugg stövlar.

Det är stövlar för "kalle anka fötter" asfula men de

e dom enda som passar mina fötter.

Och så är det tjockt ulligt foder i dom så inga strumpor här inte =))

KLICKBILDER

 

Jag bryr mig inte om att de är fula bara

dom passar på min fot så är jag nöjd.


Idag fick vi fika gäster ja lilla Sanna och mamma Sari kom

     

Sanna ville ju ha kaffe som vanligt och så

äppelkaka och vaniljssås.


Nu håller jag på med en kålpudding till kvällen.

Det gillar vi skarpt här i huset.

Men nu är kålen lite tråkig tycker jag.

Hård och tjock på någotvis (träig)

Men jag brukar plocka bort dom hårda bitarna.

Fast det blir nog bra när det är klart.

Kan även tala om att Sannans Majken mår bara bra.

Sanna är så glad för sin Lilla Majken.


Regnigt o grått idag usch riktigt riktigt höst just idag.


Önskar alla en fortsatt fin torsdag   

   

 
 
annemon

annemon

6 oktober 2011 16:00

Skönt när man hittar något somm passar och att man dessutom tycker att dom är sköna Bra för dig som inga strumpor brukar använda.Härligt med lite besök klart att det skulle smakas på den goda äppelkakan som du gjort.
kålpudding visst är det gott.
Ha en fin kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

6 oktober 2011 16:02

Så fula var de inte ser supersköna ut Varma & goa
Kålpudding hade vi förra vexka lite kvaar i frysen, idag rosaks gryta med falukorv.
Har lilla maya här hämtade henne på Dagis
kram vännen
Sv tegelpannor rengjorde damsög torkade de fina målade SÅ kom jag PÅ HÅLEN PÅ de andra skall vi försöka med maskeringstape.

Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 oktober 2011 16:57

Tycker inte stövlarna är fula och huvudsaken är att dom är sköna för fötterna. Vad kul att Sanna kom och fikade och kul att höra att lilla Majken mår bra.
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se/:

 
Malin

Malin

6 oktober 2011 21:56

Åhh jag älskar dom där skorna,så jäkla bekväma för fötterna så det är inte sant :) .. Hoppas dom finns kvar till någolunda pris senare :D ...
Fin hon är Sanna,mysigt med lite fika :D
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

6 oktober 2011 22:02

Ja så fula är det inte.Huvudsaken är att dom är varma o.sköna
Va kul med fikagäster.Vilka blåa ögon Sanna har.Hon är så söt,riktigt fotogenisk.
Gott med husmanskost/kram

 
Maria

Maria

7 oktober 2011 11:36

Roligt att få besök av en sådan liten glad dam. Stövlarna va de väl inget fel på varm o go blir du i höst.
ha en bra dag o mysig helg/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

7 oktober 2011 17:42

Kanske inte det senaste stövelmodet, men vad då ? det viktigaste är ju att dom är varma och sköna, fula tycker jag inte att dom var.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards