~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Soligt men kallt......

Av Cina - 21 oktober 2011 16:24

Idag har det vart soligt men ack så kyligt.

Gräset var vitt imorse.

-1,6 grader kl 6:00

Vad har då hänt idag.......ja inget.

Så vad ska jag skriva om tro.

Vi var ut en sväng hade tänkt att åka till Kolbäck o fika

men de var inte hemma så det vart en liten sväng runt

här i Västerås.

Hade ett ärende ut till Tunbytortp. 

Tvättat lite har jag gjort.

Dammsuga skulle behövas men det får bli imorgon..


Håkan har satt ut den andra bilen på blocket för en billig penning.

Så vi får väl se om den blir såld eller om det blir skrot av den.

Synd för den går bra inga fel men den har ytlig rost.

Och ser väl inte så fin ut i lacken.

Men men kanske någon vill ha den.


Ikväll blir det tacos här.


Önskar alla en fortsatt fin fredags em/kväll   
 

 
 
lillis

lillis

21 oktober 2011 17:18

Visst var det kyligt i morse, så i dag åkte vinterjackan på. Nu har jag varit och köpt några nya fiskar
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

21 oktober 2011 18:35

Ja du Carina, det är ju bra att Du nu har den varma filten, som värmer!!!
VI har ingn sådan, att värma oss med...
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Malin

Malin

21 oktober 2011 23:57

Ja nu är det riktigt kallt om nätter och även dagar :/ .. Hoppas på solglimtar i helgen iaf =) .. Hoppas ni får bilen såld och att den kan glädja någon annan :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 oktober 2011 10:31

jag håller tummarna för att ni får bilen såld, det finns nog alltid någon som vill ha en billig bil
en fin lördag till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 oktober 2011 11:35

Tittar in för att önska dig en trevlig helg Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

22 oktober 2011 15:14

En trevlig lördag till er. Hoppas att bilen blir såld.Visst är vädret varierande.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards