~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

En blandad kompott idag......

Av Cina - 27 oktober 2011 17:30

Ja men gud vart ska jag börja tro.

Ja vi börjar med att visa denna bild.

KLICKBILD

Sanna med sin älskade Majken.

Tänk vad hon håller på med denna lilla Majken.

Så roligt att hon är så försiktig med henne.

Varje dag hon kommer hem från dagis så säger hon

" mamma kan du hjälpa mig med buren"

Majken står på en byrå i Sannas rum.

Men hon vill ha hjälp att ta ner buren på golvet så hon

kommer åt Majken.

Så utan problem så tar hon uppe henne o gosar lite.

Tycker att hon är jätte duktig.


Nu till nått helt annat.

Håkan var och köpte sig en NY dator idag.

Han har aldrig haft en ny.

Han får hämta den imorgon de skulle

sätta i virus programmet och göra den klar för

användning.

Han har inte köpt en iMAC men han har köpt

en "ALL IN ONE " behöver bara 1 sladd till den oxå.

Alltså ingen burk utan allt sitter i skärmen.

Han är glad att få en ny dator för han har ärvt

mina gamla datorer som inte alls gått så bra.


Jag har oxå idag fått tag i ett program till

min iMAC så jag kan använda mitt PSP.

Kommer på posten om 1 vecka ungefär.

Har jag vart utan i 2 veckor så kan jag

vänta 1 vecka till. 


Så dagen idag har bara flygit iväg.

Nu har vi ätit kyckling gräddsås och potatis.


Imorgon kl 10:00 är det dags för mitt besök på ångestmottagningen.

Lite fjärilar imagen det har jag.

Jobbigt när man inte träffat denna DR tidigare.

Men det skall nog gå bra får jag hoppas.


Nu önskar jag er en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
annemon

annemon

27 oktober 2011 18:53

Det är bra för barn att ha djur att ta hand om de lär sig att vara försiktiga. Kul för Håkan med en ny dator. Lycka till med din nya läkare, kommer säkert att gå bra.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

27 oktober 2011 19:04

vad söt hon är Sanna med sin Majken :)
kul för Håkan med en ny dator
hoppas att det går bra för dig hos din nya doktor
kramar och en fin kväll

http://kinaguld.blogg.se

 
agge

agge

27 oktober 2011 20:17

Vad duktig hon är lilla Sanna. Det är nyttigt för barn att lära sig att vara rädda om djur. Då blir de bra människor för övrigt med.

Förstår att du längtar efter ditt Psp. Ska bli intressant att höra hur det kommer att fungera sedan.
Du verkar fortfarande nöjd med din dator.

Lycka till imorgon nu.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

27 oktober 2011 22:06

Oj va modig Sanna är.Jag skulle aldrig ta i ett "råttdjur".
Va roligt för Håkan med ny dator o.för dej vad det nu är du väntar på!!!
Var till A-boga o.Dollarstore idag-en kul affär att fynda runt i...
Lycka till imorgon/kram

 
Maria

Maria

27 oktober 2011 22:15

Det riktigt syns hur stolt hon är över att klara av sitt lilla djur.
Önskar dig lycka till imorgon/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

27 oktober 2011 23:18

Sanna är duktig med sitt lilla gosedjur Majken, alla barns dröm att få ett eget djur. Så roligt för Håkan att få en helt ny dator och inget arvegods efter dig *L*, nu har ni båda lyxdatorer GRATTIS !
Tror att det går bra för dig hos läkaren i morgon, lycka till !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 oktober 2011 07:18

Vad skönt att det funkar mellan Sanna och Majken.
Grattis till Håkan som fått en nya dator och det är han värd.
Lycka till i dag när du ska till din läkare
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

28 oktober 2011 10:57

Vilken super snygg layout du har gjort den själv??
Lycka till hos läkaren kram vännen

Anita Lundwall

http://htisalaya.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 oktober 2011 14:27

Tittar in och tackar för kommentarena jag fått
ha en skön fredag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

29 oktober 2011 09:14

Så fin bild på Sanna och Majen,och vad roligt att hon håller på så mkt med Majken och hon är så duktig som är så försiktig!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards