~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

TÄNK OM.......

Av Cina - 29 november 2011 15:39


KLICKBILDER


jag kunde bjuda er alla på lite kaffe finns lite att välja på =)

och så en god saffransbulle med vanilj



och som efterrätt en skuren pepparkaka

Tänk så trevligt det skulle vara att få samla er alla

på en fika.

Men vi är lite utspridda runt om i vårt avlånga land.


Ja som ni ser så har jag bakat skurna pepparkakor idag.

Det tar ju sådan dit med detta bak men nu är det gjort.


Min mage har vart ganska så bra ett tag nu.

Men säg den lycka som varar igår var det dags igen.

OROLIG mage det har jag för det började igår em efter

allt som hände på gården igår.

Sedan har jag hållt på hela dagen o sprungit på toa.

Är ju själva F*N att detta skulle behöva hända.

Hur länge ska jag behöva ha detta nu då kan man ju fråga sig. 

Ja den som lever får se.


En mörk och regnig dag idag.


Önskar alla en fin tisdagskväll  

 
 
Ingen bild

Airi

29 november 2011 15:54

Jag har också stressmage och det var ett helvete då jag jobbade fortfarande.

 
Maria

Maria

29 november 2011 15:58

Ja men tack de skulle varit otroligt roligt men som sagt lite långt att hasta iväg en eftermiddag. Tråkigt med oroliga magar och med den upplevelsen kan göra vem som helst rädd. Har idag köpt hem till bak får väl se när lusten infinner sig, här e så kallt o blåsigt ute så egentligen hade de vart en bra dag idag, spisen värmer ju så gott när man bakar.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

29 november 2011 18:45

Tack jag tar gärna emot både kaffe och Pepparkakor och saffransbröd, när ska jag komma.
Hoppas att din mage snart lugnar ner sig igen
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 november 2011 19:35

tack vad snäll du är :) jag kommer gärna på en fika :)
stackars dig med din krånglande mage
Sv: bild kommer :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

29 november 2011 20:42

Du skulle starta ett bageri i mindre skala, fasen vad det skulle sälja, för du lägger ner så mycket kärlek och omtanke i allt du gör i bakväg. Tänk om man hade kunnat komma på en kvällsfika, så trevligt det hade varit. Mycket gott gör du, en riktig husmor !
Synd att incidenten i går skulle skapa dig magbesvär i dag, det var ju inte bra, hoppas det snart går över så din mage åter blir ok, men nu vet du vad som orsakar denna olägenheten.
Kram vännen min !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

29 november 2011 21:25

Tack,jag kommer gärna på en fika,ditt kaffebröd ser så gott ut.Istället för kaffe ikväll drack vi marabou choklad tillagat i tassimon.
Ha det så bra du kan med din besvärliga mage,hoppas att den blir stabil fort igen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 november 2011 21:50

Jag tackar aldrig nej till fika.Jag kommer,det vet du.
Tråkigt med din mage,hoppas att den snart lugnar ner sig.
Det är verkligen mörkt o grått...bara kylan kommer först innan snön börjar falla.
Ha det så bra/kram

 
Ingen bild

agge

30 november 2011 09:49

tack för gott kaffe och gott kaffebröd till kaffet. Hoppas att dina magproblem går över snabbt så att du får vara bra i magen i jul.

kram

 
annemon

annemon

30 november 2011 10:02

Tackar för fikat som ser så gott ut. Hoppas att magen nu lugnar ner sig blir ju så jobbigt annars.
Svar :Ja som sag det finns nya att köpa och kul med kalendern tycker vi.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

30 november 2011 10:43

Hoppas din mage är bättre i dag.
Du är en riktig sockerbagare du med..
Ja tack om jag hade råd skulle jag köpa en sådan där mokapär.
Men i dag får det bli en Sodastreamer 499 på Madia Markt lagom pris för en fattig pensionär
Hoppas din dag blir skön
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 november 2011 14:56

Åh vad du frestas :D ser super gott ut,jag e svag för vaniljkaffe:D haha!
Du är så duktig på att baka,vattnas alltid i munnen på en :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

30 november 2011 15:10

Oj vilken beslutsångest jag skulle får med så många olika kaffesorter. Fikabrödet ser mumsigt ut.
Hoppas magen ger sej snart.

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards