~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Cina - 11 januari 2012 19:12

Fasiken vilken örvärka jag fick idag gör ont ända ner i halsen.

Ringde till husläkaren o fick en akut tid kl 15:45

i stället för imorgon.

Jag har öroninflammation igen nu får det fasiken räcka.

Var bara att åka till apoteket att hämta PCSALVA.

Oh när jag kommer till apoteket så finns inget recept 

in skickat o jag fattade inget där jag stog.

Men tjejen var snäll o ringde ner till vårdcentralen

ja dååååå var det datorhaveri där så dom visste inte

när det skulle komma igång.

Så jag fick åka hem utan salva.

Ska ringa imorgon o höra om det kommit in.

Salvan jag hade tidigare har ju gått ut så den får jag inte använda.

Ja så är det här just nu.

Han sa oxå att förkylningarna som går nu kan ta

upp till 3-6 mån att bli av med.

Och blir man bra en, två dagar o det kommer igen så

är det en annan smitta blablablabla....

Men jag vill bli frisk nu.

Fick inget PC i tablettform för detta är ju VIRUS

ja visst det vet jag väl men det är onormalt att

vara förkyld så här länge det är 7 veckor nu.

Är väl inget annan än att gilla läget.


Önskar alla en fortsatt fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards