~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Cina - 13 januari 2012 16:36

Fytusan nu är kroppen så öm så imorgon kan jag väl inte röra mig.

Efter frukost så började jag med våran säng.

Den skulle ju skruvas isär.

Plockade bort allt i sängen o lyfte upp bäddmadrasserna på högkant.

Så skulle Håkan skruva isär sängen o det går bara inte

han kan inte rubba skruvarna.

Ja vad gör man då jo man tar fram sågen o sågar sönder sängen.

Tur var att vårna granne Kjell kom in så han hjälpte till.

Tack snälla Kjell för hjälpen.

Så bar vi ut sängen så nu står den utanför dörren.

Men den får stå där tills imorgon då den ska till återbruket.

Sedan fram med dammsugaren o dammsög.

Efter det skurade jag hela sovrummet med såpa.

I natt får vi ligga på madrasserna liggandes direkt på golvet.

Få se hur det går då man kanske varken kommer upp eller ner ;)

Tvättat täcken o kuddar o sängkläder hela dagen.

Efter att jag skurat sovrummet tog vi och åkte till jysk.

Jag ville ha nya madrassöverdrag till dom nya madrasserna.

Sedan hem igen o fortsatte städa resten.

Nu har jag lagat mat vart hemmagjort mos och torsk i ugn.

Tänker inte göra så mycket mer idag.

Det har vart ett skitväder hela dagen det blåser stormbyar och det kommer snö.

Det tjuter i fönstren här där jag sitter.

Usch jag gillar inte denna blåst jag hatar det.

Tycker ju det blåste hela våren o sommaren och NU vintern oxå.

Det räcker nu för mig.



Kommer ni ihåg att jag började på en flicktröja för ca 1,5 år sedan.

Som allt annat som jag påbörjar låg den i sin påse

bara att sy ihop.

Nu är den klar så nu får Sanna en stickad tröja.

KLICKBILD


Ja det var lite om min dag idag.

Imorgon är en ny dag o nya äventyr.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards