~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Cina - 15 januari 2012 17:51

Imorse och på fm var jag riktigt förbannad.

Men jag har kommit på att man ska inte slösa en massa energi på folk.

Utan nu får det vara och jag går vidare.

Vet att personen läser min blogg.

Men är man nyfiken så är man

Hade tänkt att lösenordsskydda min blogg först.

Men kommit på att varför ska jag göra det.

Detta är min dagbok och jag skriver precis vad jag vill

och om vad jag vill.

Nog om detta lägger på locket o går vidare.


***********************************

Vid 11 idag tog vi och åkte ut och handlade lite på grossen.

Var oxå in på jysk för att köpa mig en sängkappa.

Ska lägga dit den imorgon.

Blir nog bra får jag hoppas.

Köpte oxå nya sänglampor dom jag köpte igår vart för låga.

Och lyste inte upp min tidning. 

Efter jysk så tog vi en sväng hem till Patrik o Sari.

Var ju ett tag sedan vi var dit.

  Frans blir ju 4 månader idag

KLICKBILDER

 

Så här stor är han nu.


  Sanna fick sin tröja jag stickade

Den passade bra och hon vart så glad.   

Gav Sari och Patrik knäckflarna jag bakade här om dagen.

Skall baka nya imorgon till oss.


Åkte hem o packade upp varorna.

Sedan var jag över till en vän och pratade lite.

Så nu är det kväller igen och jag önskar bara att

klockan skulle vara så pass mycket så

jag fick krypa ner i sängen.

Har vart uppe sedan halv 7 så jag är nu trött.

Men än är det allt för tidigt att lägga sig.

Sov så gott på den nya madrassen lite ovant var det ju naturligtvis.

Innan man får ligga till den.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin söndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards