~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Sjöstövlar.....

Av Cina - 21 februari 2012 17:23

Ja idag behöver man  verkligen sjöstövlar på sig för att gå ut.

Så här såg det ut hos mig idag.

Vägen till garaget.

KLICKBILDER

       

Man vet ju ej vart man ska sätta ner fötterna.

Det var ju ett kanonfint väder idag på min baksida var det +20,9 i solen.

Fast det blåser ju alltid här bakom så inget skönt för vinden var kall.

Mår inget bra i min mage springer på toa o mår lite illa.

Ett tag tänkte jag det var magsjuka men nääää det tror jag inte.

Utan det är min oros mage som ger sig till känna nu igen. 

Har ju inget hört från FK ännu :(

Men men dom skiter väl i om jag har orolig.

Skulle fått fika gäster idag men jag sa ifrån

för om det skulle vara en släng av magsjuka så vill jag inte att

dom ska bli sjuka i det.

Men det kommer flera dagar eller hur........


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
gerty

gerty

21 februari 2012 17:44

Oroligt att gå och vänta även om man fått besked så vill man ha det på papper så man är säker.Vi har haft fint väder idag men skall man ut så är det både broddar och stövlar på

http://bloggplasten.se

 
annemon

annemon

21 februari 2012 17:50

Vilken tö och slask vi har fått det är väl tidigt redan i feb men skönt att det går åt rätt håll. Fk brukar alltid var sent ute med sina papper, du ska se att det ordnar sig,men förstår ändå din oro.
Ha det gott.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

21 februari 2012 17:56

jo, idag har det töat riktigt rejält, hur kom du till bilen? du måste ha blivit ordentligt våt om fötterna
hoppas att din mage lugnar ner sig, det där med FK är bara att det är så långsamma i allt de gör, det kommer att ordna sig vännen
bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

21 februari 2012 18:18

Det var ingen rolig gata hos dej idag,här är det ingen snö eller is på vår gata så det var riktigt skönt att kunna gå utan att vara rädd att man skulle dratta omkull.
Konstigt att du inget skriftligt besked har fått än från FK,när jag fick sjukersättningen 2004 fick jag skriftligt besked ovanligt snabbt efter att jag skickade in ansökan,men jag har ju haft bra flyt hela tiden när det gäller detta.Hade väl tur med att ha en bra handläggare kanske,men snart är det slut med livränta och sjukersättning för min del när jag går i pension.

Önskar dej en bra kväll utan magbesvär!

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

21 februari 2012 19:44

Hej vännen!
Tack för att du tittade in hos mig =). Å visst är det roligt med nya bekantskaper =))).
Men jisses va vatten samlingar ni får nu när snön töar bort =(. Kan förstå att det var svårt att hitta gångbara möjligheter där.
Hoppas innerligt inte att du ska drabbas av någon magsjuka. Men samtidigt är det ju inte bra om det är en oros mage heller.

Fasen att det ska vara så mkt strul med de berömda FK. Är så otroligt många nu den senaste tiden som får slåss för sin rätt =(. Det ska verkligen inte behöva vara så. Är man sjuk, så är man & de borde trotts allt en läkare kunna bedömma tycker jag.

Så detta med att bråka med FK, så måste man ju nästan vara frisk för att orka med det =(. Hoppas att detta löser sig på det bästa sättet för dig.

Varm kram & styrka sänder jag dig!
/

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sari

21 februari 2012 19:59

Så klart det kommer fler tåg... Krya på dig från oss

 
Ruth

Ruth

21 februari 2012 20:35

Jisses vad det har tinat ute hos dig nu, inte så enkelt att veta vart man skall sätta fötterna om man inte har gummistövlar på sig. En dag till med sol och vackert väder så försvinner det och vägarna blir torra och fina, det går så snabbt nu. Synd att din mage skall ha så lätt för att gå i spinn och stöka till det för dig, så trist.
Krya på dig vännen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 februari 2012 21:13

Det är blandade känslor över vädret.Man vill ju bli av med snön men det är inte kul när det blir såna vattenansamlingar.Blev lite blöt om fötterna när jag gick till jobbet idag.(hade inte gummistövlar för jag äger inga)
Ta nu o.coola ner så din mage sköter sig.FK kan ju inte ändra sig nu!!Gilla läget,pappret kommer./kramar

 
Margit

Margit

21 februari 2012 21:52

Ja du har verkligen fångat TÖANDE idag..och VATTNET.... Våren ÄR här!!!!
Inte kul för dej, det med magen och toan..INTE kul!!!

Kram oh krya på dej!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

22 februari 2012 07:08

Så blött och slaskigt du har det, ser likadant ut här.
Hoppas att du är bättre i magen idag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 februari 2012 09:59

Hej vännen Hoppas du mår bättre i dag.
Dålig mage är inte roligt hela livet blir förstört man kan inte göra vad man vill Hela tiden beroende av toa.
Hoppas allt blir bättre snart
Kramen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

22 februari 2012 10:42

Du ska se att FK snart får ändan ur vagnen så du kan koppla av.
Hur är det med magen i dag? Inte kul om det är maginfluensa men å andra sidan brukar den gå över snabbt.
Vi har stora sjöar på tomten bara vadarfåglarna som fattas. Vägarna är glashala och dubbar är ett måste.
Så jobbigt och sorgligt för din vän tur att du finns för henne.
Har inte dina besvär gått över ska du nog ringa vårscentralen.
Min psoriasis blommade upp i huvudet på mig när det var jobbigt förra året men är ok nu. Kroppen reargerar på stress av olika slag.
Det är svårt att hinna med bloggen när Leif är hemma och är han inte hemma har jag massor att göra men jag hoppas du förstår om jag inte kommenterar så ofta.
Sköt om dig och gå som Bambi om du måste ut.
Kram från mig till dig.

 
Malin

Malin

22 februari 2012 17:01

Ja usch att behöva gå ute när det ser ut sådär,man spänner sig som jag vet inte vad :/
Hoppas din oro mage ger med sig snart!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards