~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Cina - 1 mars 2012 10:15

Ja det vart inte tagna så mycket foton.

Fanns inget speciellt att fota.

Var heller inte så mycket folk med på båten.

Men vi hade en trevlig tripp.

KLICKBILDER

Ett av banden hette Per-Håkans dom spela såååå där.  


Sedan var det Kindbergs dom spelade bra.

Hade ett jäkla driv i sin musikstil.

 

Lite "ögongodis" ;) Basisten i Kindbergs som hette Ola.


Inte mycket folk som dansade heller

Enstaka par var uppe.


Även tomt i baren som ni ser.


Mickes drink EN SNÖBOLL.


En shot som Micke köpte som inte alls ser så god ut.

Näää den hade jag inte druckit.

Men den skulle se ut så där.

Vet ej namnet.


 

Taget ute på båten nästan precis som vi lämnat Mariehamn.

Ingen sol så långt ögat kunde nå.


   

Sedan lite is när vi kom in i skärgården och solen tittade fram.

Även dessa tagna ute på däck av min son Patrik.

För jag vågar inte gå ut mot religen.

Några matbilder blev det inte.


Visst känner man av att man är trött och att man har vart

vaken längre än när man är hemma.

Det är trevligt att komma iväg men lika

skönt att komma hem till vardagen igen.

Nu blir det en ny kryssning i april men Sari, Sanna, Lilla Frans

Tessan och hennes Lilla Wilma och så jag då.

Det blir en mysig kryssning med barnen.

Det ser jag fram emot.


Hoppas verkligen att solen vill titta fram idag.

Disigt nu och det verkar som om det hade regnat inatt.


Nu önskar jag er alla en fin torsdag  



   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards