~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Cina - 6 mars 2012 16:14

Idag på fm tog Håkan och jag oss en tur med bilen.

Var ut till Maxi och hämtade min V65 vinst och köpte ju

naturligtvis en V86:a till imorgon.

Men nu vilar nog turen på någon annan.

Var in och köpte mig ett par svarta leggings

som jag ska ha till begravningen på måndag.

Och så tänkte jag ha denna upptill

KLICKBILDER

Då Karin M inte vill att vi ska vara hel svarta

Tror ni denna duger???

Man sörjer ju inte med kläderna.


När vi var och hälsade på hos son o sonhustru i söndags

så tog jag lite bilder på Lilla Frans.

Men det vart inget bra alls han ville ej vara med på bild.

Fast ni får hålla tillgodo med dessa 2.

 

Frans blir 6 månader den 15/3 tänk vad tiden gått fort.

Han sitter nästan själv och håller på att få tänder.

Då det rent av rinner saliv ur munnen på honom.

En riktig liten goding är han skrattar och pratar förfullt.


Dessa är fotade av Mamma Sari

 

Frans på det första och sedan båda barnen

Sanna och Frans. 


En mycket kall morgon med -10 grader

och dagen var solig men ack så kall.

Eller kanske jag som bara tycker att det är kallt.

Fryser nästan jämt numera.

Men inte om fötterna det är väl konstigt.


Håller på med maten väntar att potatisen ska bli

klar så jag kan göra potatismos och

till det blir det fläskkorv.

Trodde att jag hade rotmos i frysen men nääää

det hade vi tydligen redan förbrukat.

Så jag fick tänka om lite där.

Går lika bra med mos tycker jag.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards