~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Cina - 18 mars 2012 11:35

Igår så tvättade jag vardagsrumms fönstren och satte upp

nya gardiner som jag hade tvättat o strukit.

Ja även om dom var nya så åkte dom in i tvättmaskinen.

Sedan dammsög jag och duschade de blommor som fanns.

Måste köpa lite nya blommor såg jag.

Men det får bli i veckan.

Idag har jag  verkligen ont i mina armar men det går väl över.



Lovade ju att ni skulle få se mina skor jag köpte i fredags.

KLICKBILDER

 

Inga märkvärdiga alls men mjuka och sköna var dom.


Igår var LOREEN hemma här i Västerås och vi Västeråsare

skulle hylla henne på Sigmatorget.

Hade tänkt åka ner men vädret var ju inget skönt så jag hoppade över.

Men Sanna med familj var ner o hon fick träffa sin nya idol.

Bilden tagen av Sari o Patrik

Kan förstå hur lycklig hon var.



Nu på morgonen så har jag betställ tågbiljetter till Mora.

Min resekompis och vän Karin Alverhag skall åka upp till Mora den 14-15 april

och hälsa på en familj som vi träffade i Turkiet i höstas.

Har även beställt hotell övernattning.

Ser verkligen fram mot denna lilla tripp. 



Kallt idag oxå tycker jag.

Grått o trist i flera dagar nu.

Hoppas att solen snart orkar genom dessa moln.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards