~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Cina - 19 mars 2012 15:41

Igår hände det en sak som jag nu kan berätta.

Har vetat detta i en vecka men inget kunde jag säga.

Karin M vars man dog 27/2 fick igår en riktig

överraskning.

Hon fick denna söta lilla IDA på 6 månader.

KLICKBILDER


Hon var så söt så man kunde äta upp henne.

Karin M vart helt chockad och glad så mycket tårar o skratt

vart det.

Nu är hon inte ensam längre utan har en liten vän.

Hon har ju haft hundar tidigare så det är inget nytt för henne

att bli hundägare. 

Hon är så liten, mindre än mina katter ;)

En dålig bild tagen med min mobil utan blixt.

Ni kommer säkert få se flera bilder av denna sötnos. 

Hon är grå och svart på ryggen ser ut som

en liten silverräv just på ryggen.


Idag är det bäst att hålla i sig så man inte blåser bort.

För fyfasiken vad det blåser usch.

Och imorse SNÖADE det här ett tag.

Man fick gno sig i ögonen för att man

trodde man hade något fel på dom.

Men det måste ju komma några bakslag

innan den riktiga våren är här.


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards