~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Cina - 23 mars 2012 18:21

Idag har vi vart till Eskilstuna och Barnens "kanin" Hus.

Och va tusan gjorde jag där......ja det kan man fråga sig.

Vi var och köpte en ny Sulky till Frans.

Den fanns inte här i Västerås.

KLICKBILDER

Här provar Frans sin nya kareta

Här sitter han ju bra eller hur.

Så här ser hela ut.

När jag skulle gå in o kolla vad den heter så finns

den inte kvar så det var väl en bland dom sista

vi tog då det var halva priset på dom.  


Imorgon ska Sanna på Children´s Runway

Så det måste man ju gå ner o kolla på.

Ska ladda batterierna i kameran så jag kan fota.







Nu har vi ätit dillkött och potatis det var ganska så gott.

Jag var nog lite hungrig idag ;)


Önskar er alla en fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards