~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Hur ska detta bli......

Av Cina - 29 mars 2012 16:36

Om det redan finns mygg nu.

Jag har blivit myggbiten bak på vaden.

2 bett naturligtvis och kliar som fasen gör det oxå.

Men det blir att inhandla flera myggarmband när

dessa otäckingar kommer.

Usch jag HATAR verkligen myggen.

Betten är hårda och varma varför ska dom gilla mig.

Men någon måste ju tycka om mig så då får det väl bli myggen ;)


Imorse satt jag och funderade på om jag inte skulle ta och växla

svenska pengar till Turkiska lira så jag kollade vad kursen stog i.

Och jag slog till och beställde för jag vet att den kommer att snart

stiga ganska så mycket efter som att säsongen snart börjar.

Då är det rart att ha det redan fixat.

Har man beställt resa till Turkiet och har pengar att växla redan nu

så rekommenderar jag att ni ska göra det.

Så på måndag ska jag hämta dom.


Annars har denna dagen vart jobbig jag har ont i min mage

och springer på toa stup i ett igen.

Känner mig lite konstig i kroppen.

Fast det går ju över hoppas jag.

Kallt är det ute oxå solen kom fram ett tag nu på em.

Blåser gör det ju oxå naturligtvis.


Ikväll tittar jag på Biggest Loser och ni vet ju vem jag hejar på ;)


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  

 
 
Maggan

Maggan

29 mars 2012 19:18

Det var väl konstigt,har myggorna vaknat till liv redan. Ja det ser inte bättre ut.
Bullarna jag bakade lade jag äppleskivor i och rullade ihop och skar. De andra kakorna var Västergyllen. Mycket god kaka och lättgjord med rivet äpple i.
Hoppas magen lugnar ner sig på dig. Besvärligt att få springa på toa ständigt.
Men ha det så bra du kan.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

29 mars 2012 19:24

Oj vilka myggbett du fått,gillar inte heller myggor.
Hoppas att din mage lugnar ner sig och att du får må bra, du måste nog tänka lite på dig själv.Vad bra att du redan beställt pengar till din resa
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

29 mars 2012 19:27

Ja dessa små styggingar är inte snälla. Å det kan oftast drabba dem som inte tål dem riktigt illa. Hoppas att dina myggarmband ska avhjälpa de små envetna krypen.

& så hoppas jag att din mage snart ska vara snäll emot dig. Inget kul när den värker & bråkar inte.
Solen har varit fantastisk här, fast det är klart att jag inte varit ute längre stunder trotts detta. Men en liten stund tog jag mig allt ut i den härliga lampan.
Önskar dig en god kväll & god bättring.
Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 mars 2012 21:16

Idag har det varit "april-väder",ömson sol ömson hagel o.regn
Haft några kompisar här så nu är det bara disken kvar men den får vara tills imorgon.Vi börjar kl.10 så den hinns med före./kram

 
Ruth

Ruth

29 mars 2012 23:20

Här är det en till som myggorna gillar, brukar se ut som du gör när dom sticker, har 1% kortison slva på 2-3 gånger med 5 min. mellanrum då varken kliar eller sväller det, det bästa jag har prövat mot alla insekttbett, utan salvan så ser det ut precis så på mig som det gör på ditt ben (ett tips nu inför sommarplågorna.)
Har blåst så inibomben i dag och kyligt som attans.

Nu skall jag sova, natti natti vännen / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

30 mars 2012 01:13

Ja dom är envetna små odjur.
Önskar dig en fin dag/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
annemon

annemon

30 mars 2012 10:40

Myggor redan, inte trevligt förstår att det kliar.Skönt att ha allt klart inför den kommande resan.
Vad bra att ni fick denna affär till Västerås ligger den i Erikslund tro ?
Ha en bra dag och gör det bästa för din mage som strular ibland.

http://annemon.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

30 mars 2012 11:19

Tack Cina nu har jag noterat detta,tills det blir dags att åka.
Ps. Tack för receptet på köttfärslimpan med ananasgräddsås kommer att prövas vid tillfälle.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2012 12:30

inte ens myggen tycker om mig, det är alltid J de besöker
stackars dig med din mage, hoppas att den är bättre idag
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards