~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Kallt, blåsigt och snöyra ibland....

Av Cina - 2 april 2012 17:54

Usch vilket APRILVÄDER vi har idag.

Blåser kallt o så kommer solen och så kommer snöyra.

Nääää vart tog VÅREN vägen tro??


Idag har jag vart ner på stan och hämtat 

mina turkiska lira.

Sååååå nu längtar jag till augusti =)

Sedan handlade jag lite när vi åkte hem.

Har ju fått beställning på mat av min brors äldste son.

Han vill ha pepparrotskött, potatis och sås och 

köttgryta med ris så nu ska jag fixa det till honom.

Så han får lite att äta till Påsken ;)

Sedan hade jag tänkt baka lite matbröd få se vilken dag det blir.


Snart e det dags att sätta sig o kolla på tv.

Önskar er alla en fortsatt fin måndagkväll  

 
 
Bettan

Bettan

2 april 2012 18:39

Men va härligt det måste kännas nu när du har pengarna i handen. Det blir ju liksom känslan av att resan är nära nu =). Ja det är ett svängigt väder helt klart. Våren har kommit helt ur fas...

Önskar dig en god kväll vännen. kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

2 april 2012 19:01

Ja du ett riktigt skitväder har vi.
Vad härligt att ha fixat pengarna nu
Önskar dig vännen en bra kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

2 april 2012 19:09

Aprilväder, jepp ! Än är det då inte vår på långa vägar hos mig. Fick en decimeter snö under gårdagen så det är hur vitt som helst här. Jag vidhåller att först ska Påsken vara förbi, sedan kan man hoppas på lite vår :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

2 april 2012 19:14

Ja vilket skitväder som vi bjudes på. Hoppas det raskar över till påsk nu så man kan njuta av att vara ute då.
Ha en skön kväll.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 april 2012 20:14

Du håller på i köket och kockilerar. Tack min vän för tårtreceptet jag fick på mejlen, kanske blir det en sådan i påsken, den ser frestande god ut. Du är bara så godhjärtat som gör mat för din brorson, vad gjorde alla utan dig och din hjälpsamhet ? jag bara undrar, du har ett stort hjärta.
Svinkyliga vindar här också, några hagelkorn kom det även i em. men det blir nog snart bättre vill jag tro, det är en mellanakt nu innan sommaren.
Kramelikramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 april 2012 20:45

Här har vi haft riktigt vårväder hela dagen lång, sol och varmt :) men kommer la ett bakslag snart igen :( buhu!
Förstår att du längtar till din resa :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

2 april 2012 23:04

Åh nu är jag slut,har varit igång sen 8 i morse.Imorgon är det invigning kl.13 idag skulle städerskor komma,hantverkare göra färdigt ja allt skulle vara klart.Imorgonfm.skulle vi bara plocka fram godis o fika osv.Vad hände-inga städerskor,inge svar på tele av städfirman,hantverkare gick hem 16 inte klara.Så jag o.två tjejer till +chefen o hennes man har städat alla allmänna utrymmen,skruvar upp allt som skulle upp osv.Så nu är det sååå fint.Hoppas städfirman kommer imorgon så de får städa i alla lgh.Så nu är det god natt/kram i aprilvädret

 
ansepanse

ansepanse

3 april 2012 12:16

mm, det är ett riktigt aprilväder, riktigt kyligt även idag
vilka fina bilder på lille Frans :) och dina katter
hoppas att du får en fin tisdag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

3 april 2012 12:44

Här är det ganska kallt å blåsigt idag men solen skiner, värmer upp sinnet i alla fall.
Hoppas de gick bra med maten å bakat, önskar jag hade haft lite av den lusten för matlagning å bakning som du har.
Önskar du får en fin fin PÅSK/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards