~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Cina - 3 april 2012 15:39

Idag har jag tömt den energi som jag hade laddat.

Så nu är det bara att ladda om på nytt.

Igår när jag var ute så köpte jag nya gardiner till köket som

jag kom på senare att de inte skulle bli nå bra.

Åkte och bytte dom idag till andra.

Kom hem o slängde gardinerna i tvätten

Putsade köksfönstret och strök gardinerna.

Så nu sitter dom på plats.

KLICKBILDER

 

Så kallade knytgardiner.

Man knyter dom runt gardinstången.

Lite dåligt ljus men hoppas ni ser ändå.


Sedan har jag kokat potatis, ris, pepparrotskött, pepparrotssås och köttgryta.

Som min brors son har beställt så imorgon åker vi med det.



Maten är packad och klar.


Kallt som tusan tycker jag men i solen o där det är lä

är det säkert varmt o skönt.

Har inte haft tid att sitta ute o jag har inget ställe som det är lä på heller.

Nu skall jag bara vara o ladda om till ny energi.

För jag skall ju baka en dag oxå hade jag tänkt.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards