~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Snöar hela tiden......

Av Cina - 6 april 2012 13:54

Men fytusan nu har det snöat ända sedan imorse.

Så här ser det ut hos mig

KLICKBILDER

 

Ja det var väl inte detta man ville ha denna Påsk.

Hade ju hoppats på lite sol och värme men man kan ju inte få allt.

Hade väl heller inte vart någon höjdare med sol o värme

när man är förkyld heller.

Känner mig allmänt risig o går på alvedon o kaloba.


Som vi förstår och såg så hoppade jag över färden i går

till Blåkulla jag orkade inte ens slänga benet över kvast skaftet.

Utan jag intog sängen redan vi 20:30.

Fast ni som var där hoppas ni hade en trevlig kväll

och att ni har kommit välbehållna hem ;)



Nu luktar det Jansson i hela lägenheten.

Har 2 stycken inne i ugnen precis nu.

Sonen sms:ade mig o beställde en tills imorgon

och så har jag gjort en liten till Håkan.

Jag är inte hungrig så jag hoppar nog över maten ikväll.

Kanske tar lite varmakoppen.


Slutar med att önska er en RIKTIGT GLAD PÅSK.

 

 
 
lillis

lillis

6 april 2012 15:29

Så mycket snö ni fått, just nu så snöar det som bara den.
Saknade dig i går kväll men det kanske var tur att du höll dig hemma för det blev en kall färd till Blåkulla
Krya på dig
GLAD PÅSK min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

6 april 2012 15:48

Här snör det med, men det har inte lagt sig än.
Jag önskar dig en riktigt Glad påsk och att du kryar på dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 april 2012 16:22

Här snöar det nu efter en förmiddag med regn!

Glad Påsk!

kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 april 2012 16:27

Ysch och fy för mer snö :( Här har det regnat mest hela dagen så inget vitt fjun på backen här :) !.. Hoppas du snart känner dig kry igen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

6 april 2012 22:06

Ingen behaglig Blåkulla-resa,så jädrans kallt.Skulle behövt scoteroverall...
Oj vilken skillnad på arbetsdag...det är såååå roligt.
Krya på dej nu/kram

 
Margit

Margit

6 april 2012 23:00

Ser på bildern..att det snöat även i Västerås....vi har också haft..i Kolsva, med det är nu borta.
Önkar dej en fin fortsättning på Påskhelgen!!!
Kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

6 april 2012 23:50

Vi har varken fått snö eller regn, rätt kyligt men strålande sol.
Snön hos dig är borta i morgon, den bara ville hälsa på i förbifarten och retas lite med dig.
Vila nu så du kryar på dig vännen.
Kramar många !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

7 april 2012 14:09

Men fyyy vilket väder ni har fått. Å så är du dålig på detta hjärtat. Hoppas att det ska släppa taget om dig snabbt.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk & god bättring!
Massor av krya på dig kramar kommer här!
/Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 april 2012 19:05

ja, det där vita uschleriet fick vi ju också, vad gott med Jansons men synd att du själv inte känner dig bra och kan njuta av den goda maten
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards