~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Cina - 8 april 2012 16:37

Idag på fm tog jag och bakade källarfrallor.

Enkelt och snabbt gick det.

KLICKBILDER

Kanske inte de snyggaste men det har ju ingen betydelse

för det ska ju ätas.

Inget skådebröd här inte ;)


Tog lite foton idag

Rosor som Håkan fick när han fyllde år.


Mina mini påskliljor är så fina ännu.

Och massor med blommor.


Igår skrev jag ju att min mobil var knasig men

idag har jag fixat till det och jag har gjort det SJÄLV.

En "riktig kvinna reder sig själv" finns det ett ordspråk som lyder.

Och det stämmer nog eller vad tror ni???

Den funkar igen bara så ni vet....


Fick reklam från ICA MAXI idag så nu skall jag ut o köpa skor

imorgon eller på tisdag började visst.

Tänker köpa mig 3 par ett par svarta, naturfärgade och rosa.

Då har jag skor hela sommaren så kan jag kasta mina andra

för dom har gjort sitt nu.

Syns lite dålig men det är ju ballerina skor 99:- paret

billigt och bra tycker jag.

Är ju nästan den enda sko jag kommer i med mina KALLE ANKA fötter. 


Bara en dag kvar på denna Påsk tänk så skönt 

att det blir vardag igen.

Gillar inte när det blir så här långa helger.

Klart skönt för dom som jobbar att få vara lediga

och umgås med sina nära och kära.

Men för oss som går hemma är ju alla dagar lika.


Sol hela dagen men kallt som sjutton.

Ingen värme är det alls.

Men hoppas att den kommer snart så man kan sitta ute.

Visst kan man sitta ute om man har lä och solsida.

Jag har solsida men lä så det blir kallt.


Nu önskar jag alla en fin Påskdagskväll 


   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards