~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Cina - 10 april 2012 14:25

Tur är det väl att jag har KALLE ANKA fötter för annars skulle

ja ha en uppsjö av skor.

Jag älskar skor, går gärna o kollar på skor men blir bara arg när

ja inte får ner fötterna i dom.

Men i dag var jag ut till ICA MAXI och det vart 3 par ballerina skor

i olika färger.

KLICKBILDER

 

Ett par naturfärgade.


 

Ett par svarta


 

Ett par rosa.


Allt så 3 par skor för 297:- á 99:- per par.

Extrapris annars en summa på 447:- á 149:- per par.

Så jag passade på att handla nu för sendan finns det inga kvar.

Jag vet hur det blir, så nu har jag skor hela sommaren

och kanske nästa år oxå.

Många tycker nog jag är knäpp men har man

problem med skor så kan det bli så här ibland.

Vet att jag är sko och väskoman.

Men jag tror inte att jag är ensam om det fenomenet ;)


Idag är det ett riktigt ruskr o regn väder här.

Känns som om det vore höst ute.

Undrar vart VÅREN är kanske knackar den på snart.

Hoppas kan man ju göra för jag är så less på denna kyla nu.


Önskar alla en fortsatt fin tisdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards