~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Cina - 14 april 2012 06:20

Ja idag kl 10:33 går tåget mot Sala och så byter

vi tåg där och tar tåget som går upp till Mora.

Spännande ska det bli att åka tåg det har jag inte gjort på hur länge 

ja det viti sjutton när det  var sist.

Kommer hem imorgon kväll med tågen som kommer 21:33

Åker från Mora 18:30.

Karin Alverhag och jag kommer få en mysig och trevlig helg.

Sedan ska vi ligga på hotel inatt.



Igår fick jag dess bilder på Maja via mailen.

KLICKBILDER

       

Imorgon blir hon 1 år och 4 månader. GRATTIS en dag i förväg.


Slänger även med denna bild på Frans som blir 7 månader i morgon

Mamma Sari som tagit bilden.   


Bli ett sent inlägg imorgon när jag kommer hem.


Nu önskar jag er alla en fin helg. 

Jag tänker njuta och ladda på batteriet med ny energi. 


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards