~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Cina - 19 april 2012 21:11

Idag har jag vart barnvakt till Lilla Frans.

Mamma Sari skulle på 5,5 års kontroll med Sanna.

Och så skulle hon få en spruta.

Frans är en glad liten kille han bara skrattar och är mest nöjd.

KLICKBILDER

Tog dessa bilder idag.

 

Som ni ser sitter han nu och två små tänder har kommit fram.

Filmade även han när han åt men kan fasiken inte hitta

i mobilen så jag tror inte det vart något av filmen.

Det var verkligen synd för han snacka på som sjutton.

Men jag får prova igen vid ett annat tillfälle.


Håkan var inte med för han är sjuk fortfarande.

Han har liksom ingen ork så imorgon kommer

Sari hit och hämtar mig o kör mit till affären

så jag får storhandla.


Min bok kom idag så den ska jag nu börja läsa.

Tar den nog som kvällslektyr.

Önskar er alla en fortsatt fin torsdagkväll.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards