~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Cina - 21 april 2012 14:53

Idag tog jag bussen ner på stan för att kolla in

marknaden som var på Bondtorget.

Det var en marknad med utlänska delikatesser.

Ojojoj så mycket gott det fanns.

Mycket färdig lagad mat, kaker, bullar, oliver i alla de slag o marineringar

ostar, korvar m.m

Jag handlade lite... 4 st olika ostar, en burk lemon curd, lite fudge godis och cardinal kakor.

Hade tänkt köpa lite frukt men det fanns ingen frukt.

Ja jag såg ingen iallafall men grönsaker fanns.

Innan jag åkte hem var jag in på apoteket oxå.

Lite bilder tog jag, dom kommer här.

KLICKBILDER

Ena gången på torget.


Jätte maränger.


Fint porslin.  


Massa fudge godis.


Pizza bitar m.m


Massa tvålar i underbara färger.


 

Mycket fina blommor hade han som säljer blommor varje dag på torget.


Denna kaka köpte jag men ack såååååå söt.

Är som ett flarn med smörkräm.  


Ja detta var lite från min dag idag.

Det var inte alls så skönt ute kallt som tusan och det blåste.

Så nu är jag lite fryssen men på med one piecen så blir jag snart varm.


Önskar nu er alla en fortsatt fin lördag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards