~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Cina - 22 april 2012 15:55

Ja idag är det precis 4 månader kvar till semestern.

 



Jag längtar såååå till sol och bad.

Alltså åker Karin Alverhag och jag den 22 augusti till Side Turkiet.

Ska bli så skönt att få komma dit igen och få värme och härliga bad.


Här är det ju inget höjdar väder precis regn av och till idag.

Grått och trist men hoppas att det nu stämmer att det ska

bli varmt och skönt i slutet av veckan.


Har inte hänt så mycket här idag, ja dagen är ju inte slut ännu.

Imorgon är det  vardag igen och jag hoppas

Håkan kan få lite ork tillbaks.

Han är mycket hostig ännu få se om jag kan få

han och ringa Dr imorgon så han inte går o drar på

sig en lunginflammation det hade han ju

2009 då han fick sin hjärtinfarkt så jag är lite skraj.

Men man ska inte måla fan på väggen men vore ju

bra om han fick kolla upp denna förkylning tycker jag.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards