~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Cina - 11 maj 2012 17:46

Ja detta väder blir man inte klok på.

Ösregn, sol, ösregn och så sol igen och så vidare.

Ja detta väder har vi nu haft hela dagen.

Ingen höjdare precis.

Tur att man har en sol semester att se fram emot för annars

vet jag inte vad man ska ta sig till.

Vill ju ha lite sol och värme iallafall vi är ju snart i mitten av MAJ.

Jaja vädret kan man ju inte göra så mycket åt tyvärr.

Har inte hänt så mycket här hos mig idag.

ONT i kroppen det har jag men det är ju inget nytt.

Men min höger tumme har nog fått sig en smäll då jag ej kan 

hålla eller skriva med en penna.

Svårt att greppa med den.

Men va tusan det går över.

Så nu ska jag sluta klaga.


Tyckte att det var rätt person som åkte ut från Let´s Dance igår.

Det var fasen på tiden!!!!


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards