~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Cina - 16 maj 2012 12:45

Ohhhh äntligen har jag hittat blomman jag sökt i flera år.

KLICKBILD

    

Flera av er känner säkert igen denna gamla blomma som just heter FEMÖRING.

Kommer ihåg att min farmor hade sådana och jag tyckte det var så fina.

Idag fick jag tag på den.

Så nu skall jag sätta dom det är 5 st i lilla burken.

Så jag hoppas verkligen att någon ska ta sig o bli fin.

Är ju en sommar blomma o som vilar över vintern.

Det blir många minnen o nostalgi om jag får till dessa.

Så håll tummarna att det kommer något.


Och nu är våran baksida fin igen o allt ogräs i rabatterna borta.

Buskar klippta o bort tagna efter vintern.

Nu skall jag bara klippa ner lite av björnbären som växt som tokar.

Denna kille kunde inget om bärbuskar/vinranka.

Men det kan jag fixa själv.

Nu är ju det grova gjort och det tackar vi för.

Så nog om detta.


Idag är det moln o så tittar solen fram ibland.

Det är ju inte kallt men heller inte varmt.


Önskar alla en fortsatt fin onsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards