~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Inatt bär det av.......

Av Cina - 25 maj 2012 16:26

Ja inatt kl 4:00 ska jag vara i Köping hos min bror.

Så det gäller att lägga sig i tid så man orkar upp.

Men Let´s Dance ska jag se iallafall fram till 21:30.

Hans familj och jag ska åka ner till Ullared över dagen imorgon.

Och jag vet att jag sagt att jag ALDRIG mer ska åka dit

men nu hänger jag på dom.

Så får se om jag gör ett inlägg när jag kommer hem igen.

Någon rad ska det väl kunna bli.


Sommar sommar sommar idag var det väldigt varmt ute.

Men jag klagar inte för min kropp mår såååå bra.


Tänkte visa lite bilder som jag tog imorse.

KLICKBILDER

 

Trädet jag köpte för någon vecka sedan börjar lysa i rosa.



Vinrankan kommer men inte så mycket mer.

Får nog köpa en ny till nästa år.



Björnbären de växer så det knakar

snart vet jag inte hur jag ska gå tillväga med dom.



Gizmo är en utslagen katt idag.

Men dom har det gott på altanen vi har fläckten på till dom.

Sedan kan dom ju gå in om dom vill. 


Önskar er alla en fin fredagskväll  


 
 
lillis

lillis

25 maj 2012 17:07

Önskar er en bra resa till Ullared,kör försiktigt.
Så många fina kort du tagit på dina växter och även på din söta lilla katt
Ha en bra kväll med Let's dance
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Blomster

25 maj 2012 17:08

Tittar in hos dig ibland, tack vare dina gooa foton.
Blev dock lite "rädd". ang. ditt köp av Änglatrumpet. Hoppas att du vet att hela plantan är GIFTIG från rot till topp. Akta barnbarnen och den mysiga katten för växten.
Var bara tvungen att skriva av mig angåendet detta.
Må gott

 
Maggan

Maggan

25 maj 2012 22:57

Ha det så fint i Ullared.Jag sa också att jag aldrig mer skulle¨åka dit,men nog sjutton hamna jag där.Men nu tror jag det räcker.
kram och god natt!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

26 maj 2012 00:16

Stel i knäna...först går man jättemycke sen sitter man jättelänge...men såå roligt nere i Ullared.Rena julafton o plocka upp man minns ju inte allt man handlat.

Ha det så bra och kommer jag på nåt jag glömt messar jag.Nu ska vi sova/nattinatttkram

 
Bettan

Bettan

26 maj 2012 01:13

Tror att du kommer att få en fantastisk dag på Ullared =) Det har blivit så mkt större. Men det e klart att det kommer å vara folk där då det är lönehelg. Men ska bli kul å höra om du hittade ngt om du orkar skriva när du är hemma igen. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

26 maj 2012 16:05

Jösses,så gosig Gizmo är på fotot....så himla fin kissekatt.Även de andra fotona är fina.Hoppas din Ullaredsresa har varit till belåtenhet.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards