~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Cina - 7 juli 2012 19:48

Usch idag har jag verkligen haft ont i min mage.

Känns som om jag skulle ha en unge i magen för det

känns precis som om det sparkar.

Men det går nog över får jag hoppas.

Idag har det inte heller regnat utan solen har vart synlig

men det är så kvavt allt känns vått.

Inte vart ut och kollat några bilar idag.

Det räcker med 2 dagar för mig.


Har heller inte så mycket att skriva om.

Så jag slutar med ett foto på Frans som jag fick av Patrik

här om dagen då de var ute och gunga.

 


Önskar er alla en fortsatt fin lördagakväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards