~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Kommer ni ihåg......

Av Cina - 26 juli 2012 17:55

att jag satt blomman femöring för några månader sedan.

Jag ställde undan krukan för det såg ut att inte bli något av det.

Idag ser jag detta.......

 

Inte det bästa fotot men ni ser det blev en 

ynka stängel som är sååååå späd att den går

säkert av.

Blir ju inga blommor i år och nästa år får jag nog köpa nya knölar.

Vart ju en av 5 iallafall.

Man får vara glad åt det lilla ;)


Idag har det vart solig o varmt o skönt inte alls som igår.

Utan betydligt behagligare.

Vi har nog setat ute på altanen mest hela dagen.


Nu önskar jag er en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Ruth

Ruth

26 juli 2012 18:59

Här har det inte varit så skönt i dag heller, värmen är näst intill tropisk och inte ett moln på himmeln.
Den kanske växer till sig din ”Femöring” snart blir det en 50:öring och slutar som en 1-krona, hehe, hoppet skall man aldrig förlora, under kan ske. Snart är det åter helg, vad dessa veckor sticker iväg som en oljad blixt, snart är det höst, vinter och jul med denna farten.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

26 juli 2012 19:16

Kan du inte ta av skottet o sätta ivatten så det blr nya rötter?
Heldag även idag.Frukost här kl9 sen var golven kvar o besiktning.Allt OK,sen en vända till IKEA o Rusta.Börjat skruva ihop möblerna,resten får de fixa själva.De har allt på plats iaf...
Såg på FB att ni fortfarande har lite wild west på gården.Hoppas att det är det sista. Ha en skön kväll/kram

 
Bettan

Bettan

26 juli 2012 20:54

Se där ja... Liten å späd kan bli stor å vacker också =) Prova att knipsa av den & sätt den i vatten. Så kommer den nog att ge dig mera.
Här har det varit varmt som satan i gatan... Det gillar jag inte . Men är glad för alla som kunnat åka å bada å då njuta mer av värmen.
Kram på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

26 juli 2012 22:15

Ja nu är det allt i varmaste laget för min del, men det är ju bättre än regn, tack för grattiset

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

27 juli 2012 06:38

Ta ett skott och sätt i vatten så kanske du får nya rötter
I dag så blir det nog en varm dag,redan varmt hos mig
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

27 juli 2012 11:32

Kul att se att det blev "nått" iaf, men man ser hur späd den är , men kanske att den tar sig :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards