~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

FUCK CANCER

Av Cina - 31 juli 2012 16:42

I förra veckan gynnade jag UNG CANCER

med att skicka efter dessa mobilskal.

Bilderna är KLICKBARA

   

Har inte fått dom ännu, men är nog påväg nu.


Igår gynnade jag dom igen med att skicka efter 2 

sådana här armband.

 

Du kan köpa detta HÄR


Mobilskalen ska bli presenter och även ett armband

ska bli present.

Ett skall jag bära själv.

Vädret idag har vart både sol, regn, moln men ingen åska ännu.

Fast dom säger att det ska bli åska men hoppas på att dom har fel.


Har inte så mycket mer att skriva idag.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


 
 
Tina

Tina

31 juli 2012 19:10

Tack Cina för alla värmande kommentarer. Jag har tittat in på Ungcancers hemsida och tänker också beställa lite grejer. Kram och tack tack än en gång :)

http://tinezza.blogg.se

 
Ruth

Ruth

31 juli 2012 19:44

Du stödjer en god gärning, jag blev sugen på att köpa armbandet, har sparat sidan till skrivbordet, skall bläddra igenom den noggrant.
Här är det skitväder i dag, tvi vale är bara förnamnet.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 juli 2012 19:47

fina presenter och samtidigt så stödjer man något behjärtansvärt
Sv: tack för de fina orden, det känns bra att vara tillbaka igen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

31 juli 2012 21:01

Tror att boken du beställt kommer att vara gripande. Å en fantastiskt godgärning du har gjort, genom att köpa. samtidigt har du förmedlat det här & kanske fler kommer innhandla saker. Som stödjer ett bra ändamål. Ska kolla på deras sida senare ikväll eller under morgondagen. Just nu bultar huvudet så jag blir tokig tror jag=(
Varm kram till dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

31 juli 2012 22:23

Ja nog kan man säga "fuck cancer".Usch vilken j-a sjukdom som kan drabba ung som gammal.
Har varit en lugn dag med regn o sol omvartannat.SNART.../kram

 
lillis

lillis

31 juli 2012 23:22

Så bra att stödja en god gärning med att handla dessa fina saker
Ha det gott
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 augusti 2012 19:09

Åh dom där armbanden är så fina :) Skulle vilja ha båda två =)
Fint att stödja nått så viktigt!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards