~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Cina - 6 september 2012 18:31

Ja ni tror väl att vi är tokiga som redan beställt

våran semsterresa till 2013 men det är ju så att

vill man ha det man är van vid så måste man beställa i tid.

Och nu har vi fixat det idag.

Känns skönt att inte behöva leta resa senare under 2013.

Och vart det blir det förstår ni nog vid denna tid ;)


Ja imorgon skall jag åka till Köping dels till  mammas grav 

då det är hennes födelsedag.

Skall även duka i lokalen som vi ska vara i på lördag.

Firar min 60 årsdag lite före, för jag fyller ju den 12.

Var inte alls meningen att det skulle firas alls.

Men Patrik och Sari har fixat det mesta och bjudit

in gäster och jag vet några som kommer men inte alla.

Blir en glad överraskning.

Vet att vi blir 31 st med barnen inräknade.

Patrik och Sari står för maten och den har dom lagt

till  så det blir nog himla gott och bra.

Blir bara ett eftermiddags kalas mellan 15-20.

Då vi äter och dricker kaffe och tårta och sitter o pratar lite.

Ja så nu vet ni vad vi ska ha för oss på lördag.

Hoppas bara att jag inte blir förkyld för jag känner att det är på G

Men det är bara att kurera sig o käka KALOBA.

Idag har jag vart ute och plockat en stor bunke björnbär igen

och jösses vad mycket bär det finns kvar.

Bara att plocka vart efter de mognar.

Undrar om jag ska göra björnbärssylt.

Jaja det återstår att se.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards