~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Cina - 15 september 2012 16:40

Som jag skrev igår fick jag en uppenbarelse igår

av en "tant" från andevärlden att måla en tavla.

Och det vart den här.

KLICKBILDER

 

Jag vet vem "tanten" är men vill inget säga

här då jag ska ge personen det berör denna tavla.

Ni får själva tolka den.

Skriv gärna ur ni tolkar denna.


(som jag skrivit så kan jag varken måla eller rita)


Idag var det denna.

 

Nu har ni något att skratta åt ikväll men jag kan ta det.

Tolka även denna och berätta vad du ser i denna.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


Av Cina - 15 september 2012 16:37

  GRATTIS FRASSE PÅ 1-ÅRSDAGEN  

KLICKBILDER

   

Farmor och Farfar kommer imorgon då du har kalas igen.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards