~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Cina - 19 september 2012 16:43

Fyfan så ont i magen jag har känns som att hela

allt ska rasa ut när jag står.

Finns ju ingen som kan rasa ut för det är ju liksom tomt ;)

Allt är ju borta sedan 2001.

Men något känns fel.

Går väl över får jag hoppas.


På fm var jag ute och fikade med Karin A hon var

hit till sjukhuset på morgonen.

Och jag hade sotare och hantverkare som skulle komma.

Så då gick vi ut o fikade istället och det är ju alltid trevligt att komma ut.

Och när vi fikat så gick vi in på en affär som heter PICABO en affär 

med en massa "krafs" men roligt att gå o kolla lite.

Köpte canvastavlor att måla på och lite nya färger.

Ja sedan körde hon hem mig.

Hade tänkt tvätta köks fönsterna men det började spöregna.

Och då la jag bort tanken.


Nu skall jag vila mig så magen blir bra.


Ha en fortsatt fin onsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards