~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Cina - 22 september 2012 15:26

Ja idag har jag vart i målar tagen.

Det vart denna idag.

KLICKBILDER

 

Inget märkvärdigt men bra gjort av mig ;)

Jag har köpt mig en förvaringslåda till mina saker.

 

Där finns ritpapper, vaxkritor, färgkritor (pennor), acrylfärg,

pendel, penslar, canvasdukar, 2 tarot kortlekar, växernas språk (bok),

djurens språk (bok), Änglakort, rökelse, musik m.m

Så med andra ord finns det lite allt möjligt.


******************************************

Regnar ute och har så gjort sedan igår kväll.

Så himla tråkigt grått o trist.


Nu håller jag på med en lasagn som blir dagen mat.


Önskar er alla en fortsatt fin lördag  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards