~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Cina - 25 september 2012 15:22

Ja igår målade jag ju då och resultatet ser du nedan.

KLICKBILDER

 


 Idag var det denna

 

Och detta är ett ställa jag återvänder till

hela tiden i mitt inre.

Tolkningen för ni göra själva av dessa två.

************************************

På förmiddagen tog jag och cyklade ner till affären

var lite små saker jag behövde ha hem.

När jag kom hem så tog jag bort alla mattor och 

dammsög överallt så nu har jag inga vita hårtussar

som flyger runt.

Men till kvällen finns dom där igen.

Just nu har jag 3 st små kissemissar som fäller sommarpälsen.

Nu håller jag på och tvättar alla mattor.

Skönt att ha tvättmaskin o tumlare inne.

Igår tog jag o gjorde rent våran Tassimo kaffemaskin.

Och jag plockade isär den o diskade alla delar i diskmaskinen.

Så tänkte ja hur tusan ska jag få ihop den igen.

Men det gick hur bra som helst och maskinen vart som ny.

Grått och trist väder idag och imorse regnade det.

Önskar er alla en fortsatt trevlig tisdag em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards