~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Kan inte ha sandaler nu...=(

Av Cina - 26 september 2012 17:25

Idag kom jag på att man kan ju inte gå i sandaler eller ballerina skor nu

i detta hemska väder som är för det regnar ju varje dag.

Så jag vart tvungen att åka ut till Erikslunds Köpcentra o kolla

efter något att sätta på fötterna.

Efter många provade skor så vart det dessa o i

dom behöver jag inga STRUMPOR heller.

KLICKBILDER

   

Ja nu vart det 2 lika foton men ni får hålla tillgodo ändå.

Tycket att de var riktigt snygga och inte var de dyra heller 349:-

är väl inte så dyrt för ett par skor i dagens läge.


Och sedan fick jag denna fina orkideé idag.

   

Det är två stänglar på den och om ni visste vad den doftar gott.

TACK TACK säger jag.


Ikväll blire att kolla på bönderna.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  

 
 
Corina

Corina

26 september 2012 17:36

Kan kan man väl men lite udda med sandaler för tillfället trotts allt :) Snygga skor ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

26 september 2012 18:14

Ja det är jobbigt mellan bytena från sommar till höst/vinter kläder och skor!! Känns lika jobbigt varje år. Men du hade fått tag i sköna skor du!!!
Vackra orkidee´r du fått!!!
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
lillis

lillis

26 september 2012 18:58

Snygga skor du köpt. Även väldigt vacker Orkidee.
Ska bli så spännande och kolla på våra bönder i kväll och se om dom får till det.
En bra kväll min vän ska du ha.
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 september 2012 19:25

åh vad sköna och fina de ser ut och som du säger inte särskilt dyra heller, de kommer nog att värma dina fötter ute i rusket, vilken otroligt vacker orkidé, jag har nog aldrig sett den färgen förut
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

26 september 2012 19:30

Usch ja!!!Har inte ens tittat om jag har nåt att ha på fötterna.Kör med gympaskor ännu.Dina skor såg sköna ut och plånboksvänliga.
Snygg färg på orkiden.Ha det bra i regnrusket/kram

 
Maria

Maria

26 september 2012 23:10

Vilken tur att du hittade så gott att ha på fötterna.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

26 september 2012 23:18

Vilka härliga skor du har hittat dig. Å tycker att priset var helt ok för en sådan rejäl sko. Ja du det är skit att du inte kan använda dina fina sandaler nu när detta skrutt vädret har dragit in över vårt avlånga land.
Massor av varma kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

27 september 2012 08:49

Skorna ser sköna ut.
Så orkidé har jag också haft. Den doftar himelskt.
Ha en bra dag!
Kramis

 
gerty

gerty

28 september 2012 18:39

Fina skor ser goa och mjuka ut, och vilken vacker blomma

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards